الاتصالات التسويقية المتكاملة في القرن الحادي والعشرين = Integrated marketing communication (IMC) (21 century) / علي فلاح مفلح الزعبي، هشام أحمد خريسات.

By: الزعبي، علي فلاح مفلحContributor(s): خريسات، هشام أحمدMaterial type: TextTextLanguage: Arabic Publication details: العين، الإمارات العربية المتحدة : دار الكتاب الجامعي، 2018Edition: ط. 1Description: 407 ص. ؛‪ 24 سم. ‪ISBN: 9786144521380Other title: Integrated marketing communication (IMC) (21 century)Subject(s): التسويق -- نظم المعلومات | العلاقات العامةLOC classification: HF5415.123 | .Z33 2018
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Book University Of Fujairah
TEXT BOOK
Text Books Text HF5415.123 .Z33 2018 (Browse shelf (Opens below)) C.1 Not for Loan (Restricted) 000036
Book University Of Fujairah
TEXT BOOK
Text Books Text HF5415.123 .Z33 2018 (Browse shelf (Opens below)) C.2 Not for Loan (Restricted) 000022

ببليوجرافية : ص. 403-407.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer